Sunday, July 5, 2009

Pertandingan Nasyid Anjuran Biro Belia & Sukan UMNO Bhg. Tanjung Piai


Biro Belia Dan Sukan UMNO Bahagian Tanjung Piai telah menganjurkan Pertandingan Nasyid yang berlangsung pada 4 Julai 2009, bertempat di Kompleks Penghulu Mukim Serkat.

Majlis tersebut telah dirasmikan oleh Y.B. Datuk Mohd Osman Bin Yusof, ADUN Kawasan Kukup merangkap Ketua UMNO Bhg. Tanjung Piai.Pertandingan tersebut bermula jam 9.00 pagi dan berakhir kira-kira jam 1.00 petang.

Pengerusi Biro Belia Dan Sukan UMNO Bahagian Tanjung Piai,Y.Bhg. Dato' Haji Jefridin Bin Haji Atan berkata,aktiviti seperti ini akan dijadikan aktiviti tahunan bagi menarik golongan-golongan Belia.

Johan pertandingan ini telah dimenangi oleh Kumpulan Nur An Nisa' dari Sungai kuali dan membawa pulang wang tunai sebanyak RM700. Naib Johan dimenangi kumpulan Putri Baltrishah dari Sungai Kuali juga membawa pulang wang tunai sebanyak RM500.Tempat ke tiga dan keempat dimenangi Kumpulan Sautu Sufia dari SMK Dato' Mohd Yunos Sulaiman dan Kumpulan Suara Sri Kiambang dari Sri Kiambang. Masing-masing membawa pulang wang tunai sebanyak RM300 dan RM 200.


No comments:

Post a Comment