Monday, April 19, 2010

Majlis Pelancaran JA CLUB



Majlis Pelancaran JA CLUB telah disempurnakan oleh Naib Ketua UMNO Bahagian Tanjong Piai yang juga Penaung JA CLUB, Y.Bhg. Dato' Haji Jefridin Bin Haji Atan. Majlis bermula kira-kira jam 8.30 pagi dan dimulakan dengan aktivito gotong royong membersihkan kawasan Surau Al- Hidayah Parit Jerman Pontian.

Y.Bhg Dato' juga turut sama membantu membersihkan kawasan surau tersebut. Objektif penubuhan JA CLUB berkonsepkan kelab kebajikan yang ditubuhkan pada tahun 1999. Tujuan kelab ini ditubuhkan adalah untuk mengeratkan lagi hubungan silaturahim di antara penduduk di kawasan Tanjung Piai khususnya dan seluruh negara amnya. Kelab ini juga sering membuat kerja-kerja amal bagi membantu penduduk di daerah Pontian.

Laman JA CLUB juga boleh diakses melalui Laman Facebook yang ditubuhkan bagi memudahkan masyarakat khasnya penduduk Tanjong Piai untuk menyalurkan maklumbalas dan berkongsi pendapat mengenai aktiviti kebajikan dikawasan Tanjong Piai.

2 comments:

  1. Salam Perjuangan,

    Kami dari Unit Media Wangsa Maju ingin mengucapkan syabas buat anda kerana pengendalian blog anda yang begitu menarik dan artikel2 yang tangkas dan berani.

    Kami ingin menjemput anda mengunjungi blog kami di www.mediawangsamaju.blogspot.com dan berikan komen2 yg bernas di setiap artikel yang kami kemaskini.

    Kami juga mengalu2kan penyertaan anda sebagai salah seorang follower di blog kami.

    Kami telah link blog anda dalam senarai blog pilihan di blog kami.

    Di harap kita dapat bekerjasama dengan lebih baik di masa akan datang.

    Sekian.

    AMAT
    Crew Unit Media Wangsa Maju

    ReplyDelete
  2. alhamdulilah,terima kasih..pihak kami akan masukan blog anda juga dalam senarai..salam perjuangan

    ReplyDelete