Wednesday, January 6, 2010

Patutlah Anuar & The Gang Menyokong Keputusan Mahkamah


Inilah diantara bukti Anuar Ibrahim & The Gang sanggup menggadai Agama Islam malahan Bangsanya sendiri. Surat diatas berkisar mengenai Persatuan Gereja Seluruh Sabah menyokong Anuar Al-Juburi sebagai Bakal Perdana Menteri katanya kerana Anuar diantara pemimpin Islam yang mengamalkan sikap Liberal dan memberi kebebasan beragama serta pemimpin islam yang menyokong penggunaan kalimah Allah bagi semua agama di Malaysia..

Dan hari ini, Mahkamah Tinggi menangguhkan pelaksanaan perintah yang membenarkan penerbitan `Herald - The Catholic Weekly’ menggunakan perkataan `Allah’ berikutan persetujuan pihak-pihak terlibat demi kepentingan negara.

Memetik kepada kenyataan Dato' Dr Harun Din baru-baru ini :

"Mana-mana umat Islam yang menyokong keputusan Mahkamah Tinggi membenarkan penggunaan kalimah 'Allah' dalam akhbar mingguan Herald-The Catholic Weekly dalam penerbitannya boleh membawa kepada KEKUFURAN. Timbalan Mursyidul Am PAS, Datuk Dr Haron Din berkata, menyokong kepada sesuatu perkara yang salah di sisi Islam juga secara tidak langsung boleh menyebabkan berlakunya kekufuran dan syirik."

Adakan Nik Aziz & The Gang juga tergolong dalam golongan yang kufur kerana menyokong keputusan ini manakala Ustaz Nasharudin dan Harun Din membantah penggunaan allah bagi agama lain. Kita boleh nampak bagaimana percanggahan pendapat diantara pemimpin yang ada didalam Parti PAS yang tidak sepakat membela Agama Islam sebagai Agama Rasmi Negara ini.

Harapkan berjuang menggunakan nama Islam tetapi hati bu
suk & kotor menyokong dan membenarkan Umat Kafir memijak dan menindas agamanya sendiri.

Inilah wajah sebenar Pakatan Rakyat,
Islam Dibelakangkan..
Kafir Laknat Diagungkan..

No comments:

Post a Comment