Sunday, June 21, 2009

Mesyuarat Pemuda UMNO tahun 2009

Pergerakan Pemuda UMNO Cawangan Rimba Terjun baru selesai mengadakan Mesyuarat Tahunan yang diadakan pada 20hb. Jun 2009,Jam 8.30 malam.Mesyuarat ini dirasmikan dan disempurnakan dari Wakil Pergerakan Pemuda UMNO Bhg. Tanjong Piai yang juga Ahli Jawatankuasa Pemuda Bahagian, Sdr. Nazrol Hassan Bin Mohd. Min.Dalam ucapan ringkas beliau ada mengingatkan mengenai pengukuhan sesuatu cawangan itu bergantung kepada kepercayaan dan tanggungjawab dari ahli pemuda akar umbi.Kerjasama yang diberikan kepada Ketua Pemuda juga merupakan faktor penting yang menyumbang kepada kejayaan dan pengukuhan institusi pemuda di setiap cawangan.Beliau juga ada mengingatkan,jangan terlalu meletakkan tanggungjawab pada bahu ketua seorang saja.Tetapi kerjasama dari setiap ahli pemuda UMNO cawangan penting bagi memastikan segala program yang diatur dapat dilaksanakan dengan jayanya.

Pada Mesyuarat ini juga,Pergerakan Pemuda UMNO Cawangan Rimba Terjun telah memilih 2 wakil Pemuda Cawangan ke Persidangan Pemuda Bahagian dan memilih 2 orang wakil Pemuda Bahagian ke Persidangan Pemuda UMNO Malaysia,berikut adalah senarai nama yang diusulkan:

Memilih 2 Wakil Pemuda Cawangan ke Mesyuarat Pemuda UMNO Bahagian:
1. Sdr. Mohd. Nazir Bin Abdul Kamal (Penolong Setiausaha Pemuda Cawangan)
2. Sdr. Mohd Fathullah Bin Babol (Ketua Penerangan Pemuda Cawangan)

Memilih 2 Wakil Pemuda Bahagian ke Perhimpunan Agung Pemuda UMNO Malaysia:
1. Sdr. Khairil Hafiz Bin Rahmat (Ketua Pemuda UMNO Parit Raja)
2. Sdr. Norhisham Bin Othman (Ketua UMNO Serkat)

Majlis ini turut dihadiri oleh Ketua UMNO Cawangan,Tn.Hj. Ibrahim Bin Mohamad,Timbalan Ketua UMNO Cawangan En Abdullah Rahmat,Setiausaha UMNO Cawangan En Azman Bin Adan,Timbalan Pengerusi Tetap UMNO Cawangan En Othman Bin Abdul Rahman,Ketua Wanita Pn. Jamatonisak Binti HJ. Awang serta Ketua Penerangan UMNO Cawangan, En. Abdul Kamal Bin Suboh.

Majlis berakhir kira-kira jam 10.00 malam.

No comments:

Post a Comment